loading...
بزرگترین وبلاگ جوک و خنده
omid بازدید : 3 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

با مخاطب فوق العاده خاصم داشتیم میرفتیم شهر
اون : کامران تو کلاست میخوره با من بیای شهر ؟؟^__^ دی :
من : معلوم خانمم , تو سرتو خر گاز زده به این خوشگلی هستی بعد با من میای شهر
اون : نه خیرم , من : بله خیرم
اون : نه نه نه ,بعد یه آقای چهل پنجاه ساله داشت رد میشد
من : آقا ببخشید این دختر خوجگل قشنگ تره یا منه زشتو ؟؟؟^__^
آقاهه: برو بچه سوسول , مگه چی خوردی شنگولی ^__^دی:
یه دختر بیست و دو ,سه سال داشت رد میشد , من : خانم بخشید من قشنگ ترم یا عشقم ؟؟؟
دختره : وای ، حالم به هم خورد از جلف بازیات , من :@@
من : عشقم قبول من قشنگ ترم بیا بریم تا مردم نکشتنمون
اون : کامران تو گفتی از من قشنگ تری؟ باهات قهرم
من : غلط کردم ,آقا ببخشید
اون :نه خیرم قهرم , ولی شاید اگر امشب شام بدی آشتی کنم ^__^
یعنی سیاستش تو حلقم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایا از این وبلاگ خوشتون اومده یا نه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 118
  • بازدید کلی : 8,979